Onkyo TX-SR507

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-SR507 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

aklasse 06-02-2010
Geschreven voor: Onkyo TX-SR507

Wat een ontzettende goede receiver voor een belachelijke lage prijs(niet erg hoor)wilde eigenlijk de 607 kopen maar paste niet in de kast ik heb de zilveren uitvoering vondt ik iets mooier.Alles werkt kinderlijk eenvoudig zeer veel aansluitingen ik heb er een 5.1 set van onkyo aanhangn klinkt voortreffelijk.heb ook de jamo 606 geprobeert maar mis iets aan die speakers w.s. subwoofer .Ben erg tevreden ik heb er ook een bluray en dvd bijgekocht,

RichardG 20-10-2009
Geschreven voor: Onkyo TX-SR507

Prima receiver. Dit is nu mijn derde onkyo receiver uit de 500 serie. Mijn eerste van een jaar of 15 oud gebruik ik nog steeds in de woonkeuken.
Deze versterker doet wat hij beloofd: je thuis van bioscoop geluid laten genieten, voor puur audio vind ik de oude analoge receiver eigenlijk beter.
Het is jammer dat het stekkercontact aan de achterkand (in mijn geval voor de subwoofer) is komen te vervallen. Er moest blijkbaar ergens op bezuinigd worden, want alles wordt duurder behalve onkyo receivers! Ik heb mijn kabel ontvanger en dvd-recorder met HDMI kabels aangesloten: perfect geluid en beeld. Het instellen met de meegelverde microfoon gaat goed, ik heb alleen de hoeveelheid bas die naar de subwoofer wordt gestuurd aangepast: teveel bas uit de subwoofer. Ik heb erg getwijfeld over een type duurder, maar aangezien ik 5+1 boxen in de kamer ruim voldoende vind voldoet dit type helemaal.
Gekocht bij bestekeus.nl voor € 260,- supersnelle levering!

johny k 26-09-2009
Geschreven voor: Onkyo TX-SR507

zeer goede receiver , na de meeting met de bijgeleverde microfoon was er een duidelijk verschil te horen in de positive zin , het geluid word dan met name de hoge tonen heel mooi. Ik had eerst zelf geprobeerd met de 5 bands equalizer het geluid te optemaliseren maar dat werkte niet echt goed,[te weinig bereik] , ik heb al veel verschillende merken receivers gehad maar maar dit is voor mij absoluut de beste tot nu toe ,zeker in deze prijsklasse een aanrader.

F. Goossens 23-08-2009
Geschreven voor: Onkyo TX-SR507

Deze receiver is een echte aanrader ,voor een uitstekende prijs .
Ik heb hem aangesloten op mijn visaton luidsprekers(vib extra2) in combinatie met mijn subwoofer jbl es250p .
Wat een ongelooflijk mooi geluid !!
Interessant op deze receiver is, dat je een 2de zone hebt voor 2 extra luidsprekers.
Hierdoor heb je de mogelijkheid om op een andere plaats naar muziek te luisteren terwijl jij naar een film kijkt . ( enkel 2.0 of 2.1)
Schakel je de 2de zone uit dan heb terug 5.1
Fantastisch !!

bol.uijt 19-05-2009
Geschreven voor: Onkyo TX-SR507

geweldig mooi apparaat, degelijk, en een mooie sound, ik hoorde zaken welke ik nog nooit gehoord had bij mijn oude set. echt een aanrader